Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Entri Pengomen Terbanyak


Saya ingin memberikan satu pengumuman bagi blogger-blogger yang baik hati di luar sana. Blogger yang baik hati suka baca/follow/komen entri di blog kita kan, jadi mereka sewajarnya kena mendapat balasan atas jasa baik mereka.

Saya sudah membuat keputusan ingin memberikan GANJARAN kepada pengomen terbanyak mingguan di Azhunk World. Hadiah ini akan diberi berdasarkan widget di bawah "PAGES".

Saya akan membuat satu entri bagi 3 pengomen teratas di blog Azhunk World. Dan keputusan bagi pengomen terbanyak akan diambil setiap hari khamis. Contohnya, pada hari khamis saya akan lihat, siapa antara kedudukan pertama hingga ketiga tertinggi.

Jika orang sama tertinggi selama dua minggu berturut-turut, maka entri review bagi blog mereka tidak akan dibuat sebanyak dua kali. Jadi minggu tersebut akan diskip. Jika kamu semua nak jadi PEMENANG pengomen terbanyak , kena komen banyak-banyak lah :]! Dan sebarang komen yang dianggap spam tidak akan dikira.

Saya akan membuat satu page special bagi entri review top commentator blogger. Jadi kalau pelawat saya bukak page tu, dia boleh tengok arkib entri yang saya dah buat pada pengomen teratas di blog saya !

Untuk menjadi pemenang , sila pastikan kamu ada blog sendiri untuk saya membuat entri khas bagi blog kamu !

18 comments:

adam izzuddin said...

ooo.....baguslah entrie nih....aq nk komen banyak2 lar lpas niew...hehehehehehehe....

Azhunk Awang said...

Syukran kerana suka akan entri ni :]

Cik Pieja said...

best nie...hehe

Azhunk Awang said...

kalau best ! jom ar join ^_^

alyana shafinas said...

wahh...menarik...komen2...hehe

Azhunk Awang said...

haha jom2 ! ingat ! komen setiap hari sebelum KHAMIS :p kalau tak end la :p komen kekal seminggu je lam rank dia tu,:p *Tak phm ea? buat2 fhm jekk*

Anonymous said...

sumpah excited. tak sngka lgsg cik azhunk kita bwt contest. hehe

Azhunk Awang said...

Nani : Contest mengejut :p Setiap minggu ada, jadi jangan lupa nak kasi komen banyak2 haha !

Nurul said...

Yeah, akulah pengomen tegar (merepek~) lepas ni sy kena rajin komen neh. Eheh,

Azhunk Awang said...

Haha takpe merepek, nanti akn jadi kenyataan :p

Unknown said...

wahh.best ni.komen2 pun leh dpt review ye..hehe..

Azhunk Awang said...

Haha yeye memang best :p kemenangan sampingan..

Unknown said...

@Azhunk Awang : hehehe..tak sangka pulak boleh menang.hehe..tenkiu2

Azhunk Awang said...

@ZouL : Minggu ny da menang :]

Eyka Aikha said...

bagus lah bt mcm nim.. mmg sure ramai yg dtg kan? hihihi

Cik Kasut said...

betul jugak tu....x perasan pun seblum nie nape mak cik 2 wat cam 2....agaknyer saja nak tarik perhatian ler 2....tp jgnlah sampai nak aibkan agama islam....

Azhunk Awang said...

Eyka : Haha maybe, buat camniy nak suruh tak bosan, asyik post je haha.

Azhunk Awang said...

Cik Kasut : A'ah , Wallahu'alam, semoga dia insaf nanti, supaya Allah berikan dia hidayah

Post Top Ad