Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Malaysia VS Singapore 2011

Hah ! dah dua artikel pasal bola saya buat. Agak-agak bila Malaysia nak menang Asia Tour ni. Okay2 tanpa membuang masa saya nak bagi sedikit sebanyak info pasal Malaysia VS Singapore pada malam ini iaitu 23 Julai 2011. Kalau tengok dalam tv kan, dia start awal dari biasa, pukul 7:30 malam.



Korang missed ke match tadi, memang rugilah. Sengit sangat tapi mengecewakan Malaysia kalah dengan 5-3. Tapi dah kira oklah sebab dapat juga 3 gol at least. Ada orang kata Singapore banyak import dari luar pemain. So kiranya kalau diorang menang berkat jasa orang dari negara asing (Jangan marah warga singapore). Malaysia sempat menjaringkan 3 sahaja gol manakala singapore 5 gol.

Tahniah kepada Safee Sali (Dia ni lagi.) Beliau telah menjaringkan 2 gol, sedikit lagi nak hatred.



Jadi siapa pula yang menjaringkan 1 gol lagi bagi Malaysia ? Hadi Yahya. Tahniah kepada beliau !



Sorry ye, saya tak ada budget nak bagi kamu berdua hadiah hehe

P/S: Mereka lawan di Stadium dekat Singapore.


Berikan mereka standing ovation !

Itu jelah boleh saya bagitahu, saya bukan arif sangat pun pasal bola semua ni. Jadi sekali lagi saya ingin mengucapkan tahniah kepada Harimau Malaya walaupun tidak menang hehe , dan tak lupa juga nak ucap tahniah kepada Singaporean yang tidak lelah menyokong team mereka (tolke?). Sebab saya ada kawan singapore eah, jadi apa pula kata mereka asyik sokong negara sendiri je, kita kena ada sikap toleransi.

8 comments:

Nurul said...

Mereka hebakk dan terbaikkk. tapi sian dekat Safiq Rahim kena kad merah. mmg sian gilaa la.

Azhunk Awang said...

a'ah, mesti kecewa dia kan . hurmm

Anonymous said...

defence malaysia suka tido

Azhunk Awang said...

a'ah, dia x jaga btoi2.

Sya Izz said...

my safee sali!!! XD

haha.

missxidi said...

memang kecewa kalah...huhu...

Azhunk Awang said...

Sya Izz : haha urs ? hehe , peminat dia kaa ~

Missxidi : memang kecewa pun :[

Anonymous said...

malaysia memang patut kalah....banyak alasan bila kalah..perfomance tak menentu.....tektikal x ada..banyak bagi hantaran yang sia2...hampeh

Post Top Ad