Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Jana Trafik Dengan Oh!Belog



Hari ini saya dapat email dari Oh!Belog.com, dia bagi tahu akaun saya terima trafik sahaja, tetapi tak bagi diorang trafik pun. Jadi bagi mengadilkan kes ini, saya kena bagi diorang trafik sebab diorang bagi saya trafik ! Jadi saya ingin membuat satu ENTRI REVIEW. Harap menjadi la !

Oh!Belog tu website apa ? Oh!Belog itu macam satu komuniti bagi bloggers di luar sana yang ingin mengumpulkan cerita mereka di dalam satu "tempat" dan kongsi dengan bloggers-bloggers yang lain. Jadi trafik kita akan secara automatiknya up la. Ini adalah salah satu cara nak jana trafik blog/website anda

Untuk makluman lanjut sila layari laman sesawang di bawah
Oh!Belog

6 comments:

esempoi said...

betul tu
tak rugi mencuba

Azhunk Awang said...

haha betul tu, lagipun seanng sahaja, kite just letak widget dekat blog kita and trafik meningkat setiap hari :p

Unknown said...

hahaha...sama la kita.ZouL pun ade dapat email tu..mesti diorang berbulu je sebab kta tak bg traffik kt org len..hehe

Azhunk Awang said...

diorang warning, kata xnak show kitenye post..

daimpressive said...

blogwalking dari blogger daimpressive

suaraserak.blogspot.com

Anonymous said...

Nak trafik gak.

Jobshomebase.blogspot.com

Post Top Ad