Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Contest : Saya Blogger Kreatif

Saya ingin join contest yang dianjurkan oleh Cik Atika Aula Jom kita tengok step-step di bawah.



Tengok gambar contest di atas, kalau Cik Atika Aula edit gambar memang top la. Bagi saya lah, sebab kalau dia buat semuanya comel-comel. Kadang-kadang muncul juga rasa jealous huhu.

Tanpa membuang masa kita tengok beberapa arahan yang perlu dibuat bagi meluluskan saya untuk join kontest !

Follow Blog Atika Aula
- Dah berzaman saya follow ^_^

Like Facebook Saya
- Dah lama juga saya like, tekan sini untuk like :]

Buat Entri Yang Bertajuk "Contest : Saya Blogger Kreatif"
- Sudah buat, inilah entrinya ^_^

Ceritakan Tentang Blog Atika Aula
- Saya rasa blog Cik Atika berguna sekali kepada para masyarakat. Di samping mendapatkan info-info terkini, kita semua boleh juga mendapatkan tutorials, dan tips-tips yang berguna. Yang penting, tuan punya blog ni baiklah , boleh dikatakan mesra pengguna. Blog nye juga cantik !

Komen Entri Contest Dan Tinggalkan Link
- Sudah buat ^_^

Tag 5 Orang
- Sudah :O !

Okay pasal tag itu, 5 orang yang bertuah ialah !

Chinta Ilahi
Shafiq Asnawi
Adam Takeru
Fieha
Ikhwan


Untuk makluman lanjut tentang contest ini, klik di sini!

2 comments:

Atika Aula said...

syukran azhunk..eh, takde la lawa-lawa. awak buat lagi lawa pe. rase nak join la contest awak tu~ tp nanti dulu eh. :)
syukran sebab sudi join contest sy :D

Azhunk Awang said...

Atika Aula :

Sama-sama laa, haha .. Blog awak lagi lawa laaa. Dah la rmai visitor and mmang ckup package la :p

Post Top Ad