Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Segmen Jom Berkenalan



Wah, bertuahnya saya pada hari ini , saya dapat tag dari kawan saya iaitu cik cahaya >
apa2 pun, terlebih dahulu saya ingin ucapkan.. salam ukhuwah dan ahlan wasahlan :)

1)Buat Entry bertajuk"SEGMEN JOM BERKENALAN"
sudah selesaikan

2)Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda


di bawah ada beberapa soalan yang harus saya jawab :O

-Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)
bercerai lima kali .. haha gurau saja, single lagi :)

-Ceritakan tentang diri anda
Saya berasal dari Terengganu , berusia 13 tahun akan masuk 14 tahun bulan january nanti :) ,saya minat semua benda berwarna hijau dan cyan :) ..

-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
Blog adalah sesuatu perkara di mana anda boleh luahkan isi hati , menceritakan pengalaman , berkongsi cerita dan belajar sesuatu yang berfaedah di alam maya, sama seperti diary :)

-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog
Nasihat saya .. kepada rakan2 yang baru berblogging, dinasihatkan gunakannya dengan bermanfaat dan belajar dari yang berpengalaman :) jangan terlalu percaya kepada orang di alam siber, dan berhati-hati selalu ^^)

-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda
Blog saya tidak akan ada apa yang unik selain dari your lovely mesej :)

-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
Kalau boleh , sampai akhir hayat, insyaAllah .. Tapi saya akan cuba sebaik mungkin untuk active berblogging. Impian saya dalam blog ialah boleh mendapat lebih 100 visitors sehari dan membantu orang ramai

4)Tagged 4 orang rakan blogger anda
dan 2 lagi rakan blogger :PP


5)Linkkan entry anda ke ruangan komen
Siap





No comments:

Post Top Ad