Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Mintak Tolong Sama Rakan Blogger

Hari ini , saya nak mintak sedikit bantuan dari rakan blogger ataupun reader/visitor, iaitu kamu :) .. Kakak saya telah memasukkan anaknya ke dalam satu contest di dalam facebook iaitu kena masukkan gambar anak diorang dan gambar yang mempunyai like terbanyak akan menang :) ...

Jadi seperti kalian jangka, boleh kalian meng"like" gambar satu2 nya anak saudara saya ? ok sila follow beberapa steps di bawah kalau anda ingin membantu saya ^^)

Step 1 : Log In Akaun Facebook anda, untuk like, anda perlu like group ini,
Step 2 : Hadiah Dari Mama .. ==> tekan sini
Step 3 :Selepas itu cari sahaja gambar anak saudara saya ataupun anda boleh tekan "Direct Link" ..
Step 4 : Dan tekan like , senang saja...

Terima kasih kepada semua orang yang telah meng"like" gambar tersebut,
dan semua pasti tahu setiap kebaikan pasti ada balasannya :) .. so saya akan buatkan special award untuk sesiapa yang menglike , selepas like, jangan lupa tinggalkan link blog anda di ruangan komen...

Shukron Jazilan :P

No comments:

Post Top Ad