Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

My First Banner

Wow !! dengan bangga saya ingin memberitahu bahawa blog ini ada banner sendiri :) .. saya buat nya baru sahaja tadi.. dengan beberapa bantuan photo editor online.. saya dpat cntikkan nya sedikit huhuu .. tapi tak secantik banner kamu semua hihii ...

ermm... Pada mulanya saya ingin meletakkan banner animation .. yang gerak2 .. tapi rasanya itu susah.. huhuu kene ada banyak gambar, so saya buatlah banner biasa.. harap anda suka..



Picit CTRL + C untuk copy ^^)



Saya ingin ucapkan banyak2 terima kasih kepada sesiapa yang mengambil banner saya :)

2 comments:

hans said...

wah
santa claus punya topi ke tu?
hohohoho

P/S : Tolong Vote Saya Sebab Saya Nak Menang Buku Nih! (^_^)Y

Azhunk Awang said...

haha tak la.. tu topi saya :P ok voted u :)

Post Top Ad