Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Pengalaman Seram >:O

Assalamualaikum ..
Sekarang saya berada di dalam bilik ayah saya .. Emak saya telah mengunci pintu dan saya terperangkap di dalamnya T_T ..

Setelah selesai bermain komputer tadi .. saya ingin keluar , tiba2 saya mendapati pintu telah dikunci.. so saya duduk sebentar , then tibe2 saya tengok tepOn.. then ambik nak call ayah nak inform terkunci nih.. then tengok ade 1 message from tak tau sape .. die kate

Saya Intan Zakiah .. Saya telah diperkosa , diseksa ,dibunuh dan mayat saya telah dipotong lalu di bakar .. anda telah mendapat sms ini .. kalau anda tidak forwardkan kepada 5 orang.. saya akan datang di bawah@tepi katil anda pada malam ini/malam2 seterusnya sehingga anda meninggal dunia ..

lepastu reaksi saya..

YA ALLAH !! *TAKUT* ... dah la sekarang waktu nak maghrib .. ;( .. saya membuka komputer dan log in facebook.. nasib baik ade seorang teman .. Muniey .. saya memberitau die semuanya.. hmm.. setakat ini sahaja

mesej itu memang seram .. anyways .. sape2 ley bukakan pintu niy ?? >:(

5 comments:

caspian_shut said...

jgn prcya dgn semua tu..
tu hy rekaan...
hantu tak bOleh nak amik nyawa kita..
hanya Allah S.W.T jew yg boleh..
lagipun kalau prcya dgn bnda cm tu dikira dlm gOlongan syirik lah...

Azhunk Awang said...

memang tak trust .. tapi err takut >_(

caspian_shut said...

aku pown prnh dpt msj tu...
takut tu memng lah..
tp selagi kita prcya Allah I2 adew dgn kita..
insyaallah xdek gpew2...

Azhunk Awang said...

okok :))

Jo Qusary said...

Hahaha... itu la namanya surat berantai (chain-mail)... dulu2 org sealu buat dlm surat dgn majalah sebelum ada teknologi sms dan internet (zaman aku)... kalo ko bukak komen youtube pun ada menda2 merapu nie... hoax saje tu...

Post Top Ad