Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Dapat Award Dari Fik ^^)

Assalamualaikum ..

Hari ini saya ingin memberitahu anda , saya dapat award dari kawan baik saya .. award 100 followers, nasib baik saya jadi follower die.. award die cantik sangat, humm .. apa2 pun saya tidak akan pernah lupa akan dia sebab dia sudah bantu saya buat blog saya ini supaya lebih menarik ..

+ dia juga kawan baik saya ..

kawan yang terbaik saya pernah jumpa .. Kalau kalian nak dengar cerita ..

Pada suatu hari , semasa itu saya berumur 12 tahun , (darjah 6) .. kemudian ada murid baru bernama, fikratul jahriyah , dia sangat pendiam dan pemalu .. semasa dia masuk ke dalam kelas , dia cuma ada 2/3 orang kawan .. saya orang lelaki pertama tegur dia dekat sekolah itu .. Lama kelamaan, kami menjadi kawan baik ..

Setelah hampir 7-9 bulan belajar bersama, tibalah masa untuk menghadapi UPSR .. Kami telah buat sedaya yang mungkin dan ALHAMDULILLAH .. Saya dan Fikratul telah mendapat 5A's .. Kami berasa sungguh gembira ,

Kemudian, saya telah menghantar 2 borang untuk ke SMK , manakala Fikratul hanya menghantar 1 sahaja , beliau telah mendapat sekolah yang lain dari saya , jadi kami berpisah apabila masuk alam remaja ..

Tetapi .. Saya tidak akan pernah lupa bahawa , Kawan tidak mengira tempat , walaupun sudah berenggang, kami tetap rapat dan sentiasa menjadi kawan baik ! .. wahh , di sini sahaja cerita saya ye .. Tak boleh lebar panjang kerana saya tahu anda semua mesti nak tengok award yang saya dapat dari Fikratul .



Photobucket
Atas ini adalah award dari beliau .. Cantik kan ! :) award ini diberi khas untuk follower sahaja ^^)



No comments:

Post Top Ad