Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Pertama sekali sudah tentu saya nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri/Idulfitri ! Wah bestnya, setelah sebulan berpuasa. Ada kawan saya (bukan Islam) tanya :

Do you like fasting ?


Then saya pun reply lah dengan panjang lebarnya huh malas nak type haha then ade saya selitkan

[Versi Malay] Yang paling best selepas puasa kena raya ! raya itu blabalbllalala macam festival !


Then dia cakap bestnya kalau camtu, hahaha . Memang lah best, siapa kata tak syok, duit raya lagi, boleh makan siang hari yang tak bestnya satan dah kembali haha ! Selagi iman ada jangan risau !

Saya tak boleh design ape2 pun tuk raya hah, yang boleh tukar warna template je, warna je tukar isi semua design2 gambar tak tukar haha ade lah selit sedikit. Yang penting orang dapat kenal warna apa. Sebenarnya itu tema Raya 2011, tak nampak cam raya pun kan ? hmpmh. Tema raya saya hijau semacam je macam warna katak.

Pergi kat google pula ade banyak doodle-doodle raya yang menarik ! rasa terliur nak curik tapi yelah tak baik mencuri haha setakat tengok aja. Dulu pernah nak belajar membikin doodle tetapi kena ade photoshop CS , yang saya ada version 7.0 jek. Tak ada warp nye effect.

Raya tahun ini seperti biasa balik ke kampung. Nama kampung pelik tao ! Gong Pachat ! I'm wondering banyak pacat kot. My ex-house dulu chewah grammar error haha, nama kampong dia Kampung Sungai Petai piwitt ! petai my feveret !





Okay jadi sempena raya ini saya nak mengambil peluang nak mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri dan saya ingin memohon maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Kalau ade tersalah copy or buat awak sakit hati ke harap maaf ye, Kalau ade sesape pernah buat salah dengan saya, sudah saya maafkan ! Tetapi jangan ulang kesilapan sama !



Malam ni 29 Ogos 2011 nak tolong family kemas rumah, esok kan udah raya ! lol ulang benda sama jek. Takpe asalkan bermakna.



Selalunya duit raya saya tak banyak, 50/40 hengget je (style cik epal). Entah2 tahun ni 0 duit raya, yela sebab semakin tua semakin tak dapat duit raye Huaaaaa T_T



Oklah sampai sini sahaja saya nak berceloteh pasal raya ! kumpul duit raya banyak2 tau, nanti kita tengok sape paling banyak ! and one more lucu yang adibah noor berlakon pasal buku bank lam iklan raya urr. haha ! perasan tak ? funneh !

Jap ! nak kongsi sedikit quote/quotation/sms/ayat/puisi raya ! jom kita ambik freebies ni !

Tekan CTRL + C Untuk ambil yaaa ~

*.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
✿ S A L A M A I D I L F I T R I M O H O N M A A F Z A H I R D A N B A T I N ✿
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
*.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。
tulus ikhlas daripada NAMA ANDA
*.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。


`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✿¸.•❤••❤•Ø¨ِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِÙŠْـــــمِ •❤••❤•.¸✿
* _Π_____* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ
/______/~\SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR & BATIN... ˚ ✰* ★
| ç”°ç”° |é–€| ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚♥


+ "Abang tak abang!! ini dunia Allah S.W.T yang pegang!! "
"Lu Ayahanda ka?! lu Abang Long ka?! Mungkar & Nakir soal dalam kubur nnti menggigil juga..!!"
"Abang besar sudah keluar..!!Wa ingat lu sudah bertaubat pada Allah"
"Aku tak takot mati...!!Tapi aku takut mati dalam kemurkaan Allah".. dialog2 ala ala gangster yang perlu kita cantikkan dengan mengingati Allah... ^_^.. SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI..


Nampak buruk kat sini cuba try copy satu2 , then paste kat wall fb ke or tempat lebih luas kawasannya nescaya kelihatan cantik banget ! InsyaAllah !

P/S: Nak sambut merdeka cammana plak eh ? h0h0 !

No comments:

Post Top Ad