Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Entri Maaf

Ok entri pada hari ini khas untuk saya memohon maaf kepada semua orang yang pernah berhubung dengan saya di alam maya, terutamanya blogwalking. Mungkin saya ada tersalah cakap yang dapat menyinggung perasaan sesiapa.

Raya nak dekat jadi saya nak minta maaf lah ye :p kalau ade blog yang ada datang bagitahu dia follow saya or datang ziarah dan tinggal mesej tetapi tidak follow or visit back. Saya sekarang tak banyak sangat meluangkan masa nak berblogging spnjng mase, sebab sibuk dengan keadaan, tambah-tambah bulan Ramadhan , letih lagi.

Tambahan pula, korang yang tinggalkan mesej di kotak jerit tu. Susah lah saya nak respond back sebab kena bukak blog. haha, jadi kepada sesiapa yang ingin saya follow back ataupun ingin saya visit blognya, bolehlah tinggalkan pesanan di Facebook Page, ade di gadget sebelah kanan, InsyaAllah saya akan follow orang yang tinggalkan pesanan di situ.

Baiklah entri hari ini ringkas sahaja, jadi saya ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam di Malaysia dan semoga Ramadhan tahun ini membawa rahmat kepada kalian dan keluarga ^_^.

No comments:

Post Top Ad