Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Keputusan Results

Keputusan semua dah tahu !





wahh dah seminggu peperiksaan akhir tahun sudah berlalu.. dan hari ini aku telah tahu kesemua resultku .. hmm, ape-ape pun aku tetap gembira sebab result ini meningkat dari result yang lalu.. dan aku berharap dapat tingkatkan lagi usaha untuk mencapai result yang lagi cemerlang..

MT ==> 87%
BM ==> 79%
KH ==> 85%
PI ==> 66%
BI ==> 63%
Geo ==> 77%
SC ==> 73%
BA ==> 74
SJ ==> *markah tidak tahu lagi, tapi yakin dapat B*

Hmm.. aku tetap gembira sebab tiada c :) tapi aku sedih kerana tidak dapat 3A , hanya 2 A sahaja.. aku telah memberitahu cikgu BM supaya tambah markah 1 tadi.. tapi cikgu itu replied .. *markah sudah dihantar kepada penyalaras* humm.. aku sungguh sedih !! sebab exam nie kira gred.. so sekarg 2A 7B .. kalau markah aku lebih tinggi dari pelajar yang mendapat 3A 6B aku tetap diletakkan gred bawahnya.. sedihnye!!

Kepada sesiapa yang ingin menduduki exam, saya ingin menasihatkan supaya belajar bersungguh-sungguh.. jangan belajar ketika last minute.. Okeh ? anyways, saya akan doakan kepada pembaca-pembaca supaya berjaya dalam pelajaran kelak !

Mungkin ini balasan sebab aku malas, malas dalam segalanya berkaitan pelajaran.. tapi aku akan buat yang terbaik tahun hadapan dan target yang ingin disasarkan ADALAH ! 7A ke atas .. InsyaAllah :) Okehh semua, itu sahaja.. Jumpa lain kali ;}

Ikhlas,
azhan

6 comments:

miss teddy beary said...

lorh,kalau org yg dpt 3a tp adew c msti mg lebih ats lg...

Azhunk Awang said...

tu kalau.. tapi kalau semua dapat 3A and semua B ? waa sedih ;'(

Azhunk Awang said...

tapi doa2 xturun klas :)

Azhunk Awang said...

amin.. betul2 tak turun.. alhamdulillah !

adam said...

thun lpas ko nie...
mu cume bernasib baek...
aq 3a tp ade 1c thun lpas...

Azhunk Awang said...

Haha, tkpe perjalanan masih jauh, masih banyak peluang :]

Post Top Ad