Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Tutor + Tips Naikkan Trafik

Hari tuee Azhunk pernah wat entri pasal ohbelog. Kenal tak ? TEKAN SINII. Kepada sesiapa masih tak faham fungsi ohbelog tuu.. Ohbelog berfungsi menukar/memberi trafik kepada kita..

Nampak takk widget Azhunk yg tajuk dia Informasi Menarik ?? Itulah ohbelog widget ;] Kalau korang tekan gambar ituu.. Dengan automatically korang akan pergi ke laman ohbelog dan dia akan dapat trafik.. Dia juga akan paparkan post2 kita kat website dia jadi kita akan dapat trafik juga ;].

Tapi yang best nyee ohbelog memang adill.. Kita hantar dia 5 dia akan beri kita 10 :]]. Tapi kalau kita tak hantar dia trafik ? Jangan harap nak trafik dari dia ngeh2. Alaa aku nii omong banyak pulakk.. Sorry guys jom lihat bawahh..



Tengok gila hebat tak ohbelog punya kerjaa?? Orang lain hantar tak sampai sratus pun (yeke?) tapi dia tros hantar 300++.. I LOVE YOU lah ohbelog ;]]. Sekaligus dapat menaikkan trafik blog korang. Tips ni konfirm berkesan lah.. Azhunk jaminn ;].

berminat ? tekan bawah

DAFTAR Ohbeloggg

Okay tengok steps dibawahh

Tekan daftar di tab menu ye ;]
Skroll ke bawah and pastikan anda isi semua ruang seperti di atas ;] then tekan Add ;]

Jangan lupa selepas register semuaa.. and dah login tekan Dapatkan Widget.. Adjust2 ape yang perlu and ambil kodd yee seperti gambar diatas.. Dah ambil widget ? Letak kat blog ;]

Then bolehlahh menambah post2 yee pergi dekat Tambah Post Anda

Dekat Statistik pulakk.. Anda boleh tengok trafik diterima dan dihantar ehh ? ;] hahaha ~.. Yang pasti diterima tuu kita dapat.. ;]

2 comments:

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

insyaAllah akan dicuba benda baik nie :)

Azhunk Awang said...

@YNA : haha try lah .. ohbelog ni baru buat/didirikan tahun ni jee ;]]

Post Top Ad