Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Pinky Blog

Akhirnya, setelah hampir 3 jam saya bertungkus-lumus ingin menyiapkan blog, akhirnya siap juga. Agak puas hati la sebab warna pink ni rasa macam tenang je mata memandang, haha ! Satu lagi faktor keunikan, jarang orang laki minat pink.

Sebenarnye dah lama buat blog disable view *orang xboleh tengok tanpa permission* sebab masa itu nak siapkan new template, TETAPI masa tidak mengizinkan, so saya siapkan hari ini sebab ada masa terluang :] .

Penat jugak eh buat template, ingat ke main letak je. Rupa-rupanya lebih rumit dari buat kerja sekolah *cheyy*. Tapi kalau ada keinginan siap la jugak. Tak akan ada halangan boleh menghalang kalau kita berani tempuhi semua halangan.

Sudah lama ana betul-betul TAK UPDATE atas berlandaskan beberapa faktor yang boleh diguna pakai. Antaranya

- Kerja Sekolah Banyak
- Kena Fokus Study
- Malas =,=!

Faktor yang paling utama adalah, MALAS. Kenapalah perasaan malas ni wujud haha. Nanti lain kali saya akan cuba sedaya upaya nak update blog, tak kisahla ada orang nak baca ke tidak, asalkan cerita kisah hidupku dapat dicatit, tapi tak lupa yer, kalau nak tutorial boleh tanye je :] ~ Tanya kat Facebook page la senang sikit, kat sebelah kanan gadget. Sebabnya kalau tanya di shoutbox agak susah bagi saya nak reply :] !

No comments:

Post Top Ad