Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Sampai Hati Kamu !

Semalam duk main-main dengan kucing kelabuku bernama Lobo, Comel lah muka dia, yang aku paling suka warna bulu dia ;D Apabila kena cahaya, ia akan bersinar2. Special Ability kot.

Alo Tomeynye...

Hihihihi.. warna ape mata tu ? kuning / hijau ?

k jinak punya ;D

duk bertempek dkat azhunk ;P

Last-last tangan aku berdarah kena gigit :(

Kuku tercalar sebab kena gigit tadi.

Selepas taruk ubat gamat :P

Sampai hati kamu gigit tanganku ? takleh salahkan meow jugak.. Aku yang tergedik-gedik letak jari lam mulut dia.. Mungkin dia terbau ayam KFC yang aku makan tuu, sebelum tu aku dan family pi makan KFC, sebab tu kot dia gigit aku hihihi xD

3 comments:

Anonymous said...

kucing tak pandai gurau ni. haha

Athirah said...

xbahaya ke kalau kucing gigit, silap2... hehe...

Azhunk Awang said...

Rapunzel : heee memang.. mungkin sebab tangan terbau ayam goreng kot ? :P

Trah : bahaya kot.. orang kate kemungkinan kena jangkitan kuman.

Post Top Ad