Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Happy Birthday Adia !!


Namanya Adia Azlynie.. Seorang kawan yang sangat baik.. "tapi kadang2 jahat.. hehe gurau je" .. Saya telah berkawan dengannya sejak saya darjah 3 :) sekelas sampai darjah 6 .. Tapi sekarang dia sudah berpindah dan kami keep in touch melalui facebook sahaja ..

8 January 1997 Adia dilahirkan dan ini bermakna pada hari ini 8 January 2011 .. Adalah hari ulang tahun adia ke 14 la :) .. Selamat Hari Jadi Adia !! Semalam dia ada tanya .. Azhunk, ingat tak esok hari apa ? saya reply, hari ape ekk.. ohh nak pergi pustaka wat reunion ? dia pun jawab.. azhunk tak ingat :( .. dan saya cakap.. Ingat :P esok hari jadi adia ^^)

Jadi, sebagai hadiah untuk dia.. saya berjanji akan buatkan 1 entri kat blog pasal birthday dia :) .. so saya mau kasi dia cake kat atas tu :P tak boleh makan.. tapi boleh renung hahaakk.. ^^).. Okla dekat sni sahaja entri kita..

Weit !!!!
Saya doakan supaya Adia sentiasa happy dan panjang umur ^^) ..

Jom nyanyi lagu happy birthday !!
Happy Birthday 2 U
Happy Birthday 2 U
Happy Birthday 2 Adia
Happy Birthday 2 U :)

No comments:

Post Top Ad