Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Template Blog Baru

Setelah hampir bertahun-tahun aku tinggalkan dunia blogging. Akhirnya diberi kesempatan untuk buat apa yang patut. Semoga berfaedah.



Aku mengambil keputusan untuk menyegarkan kembali blog yang telah kian lama ditinggalkan. Nak buat tutorial cantikkan blog yang berguna untuk bloggers lain pun dah tak mampu. Yelah, dulu 2015, sekarang 2017, coding semua dah lupa.

Langkah pertama yang diambil untuk segarkan balik blog ini adalah dengan menukar template. Ya Allah, susah gila nak cari template blog sekarang yang ngam dengan citarasa aku yang cerewet ni. Hampir seminggu survey dengan encik google, tapi tak jumpa-jumpa jugak.

Jadi aku buat keputusan template yang digunakan sekarang ni lah yang akan menjadi pilihan. Banyak lagi proses ubah suai yang perlu dilakukan. Takpe, kita buat satu-persatu. Biar slow asalkan puas hati!

Kepada bloggers yang tengah mencari template blog idaman yang cun melecun, boleh la try usha di link yang aku sediakan di bawah.


Aku pun ambil dari situ template ni.

Cuti masih berbaki berbaki 2 bulan saja lagi sebelum aku meneruskan langkah ke alam universiti. 

Tak sabar tapi belum bersedia

No comments:

Post Top Ad