Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Explorace My Talent 2012

Minggu lepas, hari khamis Azhunk ada masuk satu pertandingan tau ! Nama dia Explorace 'My Talent' 2012 anjuran kelab bimbingan dan kaunseling di seluruh negeri Terengganu. SMKANI dihantar 8 sahaja wakil termasuk Azhunk. Diorang ialah, Hajar, Karimal, Alya, Afiqah, Zameer, Hasif, Afiq dan Azhunk.

Hadiah untuk johan memang agak lumayan jugak lah iaitu bernilai RM400. Tapi malangnya nasib tidak menyebelahi Azhunk dan rakan-rakan. Ape-ape pun tahniah kepada zameer sebab dia dapat naib johan ! You did the best dude.

Cenggini cerita dia, dia kumpul wakil 16 orang dari setiap daerah di seluruh negeri Terengganu. Then lepas tu dia regroup a team, dalam sebuah team dia letak 8 orang peserta. Alhamdulillah Azhunk se'group' dengan Alya dan Karimal, iaitu rakan sekolah lagi :) Event ni julung-julung kali diadakan dan alhamdulillah ianya berjalan dengan lancar, harap ada lagi tahun depan.

Dalam permainan ni, cabaran dia tersangat lah susah ! mula2 start dari

-Taman Tamadun Islam

-Keropok Losong Kak Yah

-Muzium

-Mydin

-Giant

-Dataran Syahbandar

-Pantai Batu Buruk

Tengok tu, jauh2 kan tempat ! kiteorang disediakan RM80 ringgit sahaja untuk setiap kumpulan. Jadi team Azhunk guna RM40 untuk tambang kereta dan selebihnya bahagi sama banyak :)







Saat paling gembira bagi Azhunk, walaupun sehari kenal diorang tapi rasa macam dah BFF dah :D Thanks guys ! walaupun tak menang tapi banyak pengalaman dan pengetahuan yang kita boleh bersama !

2 comments:

Unknown said...

takpa tak menang, lain kali usaha lagi (:

Azhunk Awang said...

yah ! jadi kan pengalaman sebagai pengajaran :D

Post Top Ad