Post Top Ad

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Cara Daftar SAYS.my

Jana Duit Online ? Perkataan ni selalu kita dengar kan ? dan apa selalu kita kata akan perkataan ni ? "Tipu je tuu ! Mana ade dapat duit secara online, dengan online saja" Azhunk pun kata begitu dulu. Ni bukan nak iklan atau ape, hanya nak buka ruang untuk para onliner di luar sana, yang online setiap hari tu.

Balik sekolah terus online, Balik sekolah terus update blog, apa kata korang try sendiri ? sekurang-kurangnya dapat juga duit. Walaupun tidak banyak, tapi dapatlah juga bak kata pepatah "Sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit".  

Korang tengok tu gambar atas sekali entri ni ? Hah syarikat pengiklanan secara online, Says.my. SAYS ni baru sahaja ditubuhkan, sebenarnya ia adalah syarikat yang dulu ade website yang nama YouthSays. Nak baca lebih lanjut ? TEKAN SINI

Baiklah Azhunk taknak cakap panjang, jomlah korang join SAYS sekarang ? Azhunk join dah lame tapi aktif selama 3 hari tapi dah dapat hampir 20 ringgit ! tak caya ? bukti dekat bawah..

Cara-cara untuk mendaftar ;)

Mula2 TEKAN SINI

Pergi bawah sekali dan tekan Create A New Account dan pilihlah nak login guna Facebook ataupun Twitter.

Setelah selesai boleh pergi ke Recommendations Tab ye dan pandai2 lah korang share.

Cara-cara share haruslah berhemah, jangan memaksa kerana orang lain akan rasa meluak nanti. Hah ! dalam business ni, kita share link , kasi orang click dan satu click akan ade harga tetap dia ;D dan akan ditransfer ke akaun SAYS kita. Selalunya satu click 20 Sen. Cukup RM50 boleh cashout, dia bank inkan terus ke akaun bank kita, dan yang bestnye ! Duit kita diupdate setiap satu jam orang menekan linknya. Jadi cepat kita tengok kenaikan duit , bersemangat lah kita nanti !


Apa tunggu lagi? Jom daftar sekarang !


2 comments:

ainun said...

dulu saya main juga says ni...dah banyak kali cashout tp sekarang kurang...sebab ada neobux..

Azhunk Awang said...

ainun : neobux tu ape? buat duit juga eah ? saya tak pernah lagi dpat duit dari says hahaa.

Post Top Ad